Shimano SLX 70 to nasz najpopularniejszy, przystępny cenowo multiplikator, wykorzystujący elementy zaawansowanej technologii HAGANE, polegającej na odkuwaniu elementów kołowrotka lub multiplikatora z jednego kawałka lekkich stopów metalu. Nowa odsłona SLX 70 wyznacza niespotykaną dotąd jakość w segmencie niedrogich multiplikatorów, dzięki czemu staje się niedoścignionym liderem jakości. Nie mamy wątpliwości, że nowy SLX 70 nie tylko spełni Twoje oczekiwania, ale również dostarczy wielu zaawansowanych funkcji, które podniosą profesjonalizm twojego wędkowania.
Shimano SLX 70 będzie świetnym wyborem, jeśli stawiasz pierwsze kroki w baitcastingu. Główną zaletą tego niedrogiego multiplikatora jest obudowa HAGANE. Jest o wiele mocniejsza, bardziej ergonomiczna i lepiej leży w dłoni, pozwalając na wygodne wędkowanie długimi godzinami.
Ponieważ zależało nam, by nowy SLX 70 gwarantował jak najlepsze wrażenia w każdej odmianie baitcastingu, zdecydowaliśmy się zaprojektować go od nowa.
Shimano dąży do doskonałości, którą oferuje nie tylko profesjonalistom, ale także niedzielnym i początkującym wędkarzom. Podstawą udanego połowu jest odpowiednio dobrany kołowrotek oraz
wędka Shimano. Systemy, które zrewolucjonizowały wędkarstwo, doskonała i precyzyjna technologia wykonania, niezniszczalne materiały i tworzywa - to wszystko znajdziesz w bogatej gamie sprzętu Shimano pozwalającego na wędkowanie we wszystkich stylach i na każdym łowisku. Oto nowa generacja kołowrotków Shimano, czyli realizowana jest koncepcja, która radykalnie podnosi jakość nowych wyrobów. Po wprowadzeniu systemów Stress Free i Stargate do naszych topowych produktów, ich najnowsza generacja jest określona po prostu symbolem S. Prędkość oscylacji szpuli została zredukowana do 1/4 prędkości, jaka charakteryzowała poprzednie modele. Tak znaczny spadek wybitnie zmniejsza straty energii kinetycznej linki schodzącej ze szpuli podczas wyrzutu, a to z kolei zapewnia zwiększenie zasięgu rzutu. Nowe
kołowrotki Shimano wyposażone są w otwór umożliwiający bezpośrednie wprowadzenie oleju lub smaru do wewnętrznych mechanizmów przekładniowych. Umożliwia to łatwe utrzymywanie kołowrotka w idealnym stanie technicznym.